Tag kørekort, præcis når det passer dig

I den pædagogiske køreskole i Svendborg har vi løbende holdstart. Det betyder, at du har god mulighed for at komme i gang med at tage kørekort, præcis når det passer dig. I køreskolen har vi teoriundervisning henholdsvis mandag og torsdag fra kl. 18.15. Sluttidspunkt afhænger af hvor mange lektioner vi skal igennem.

For at kunne tilbyde den bedst mulige undervisning med rigelig tid til ro og fordybelse, vil der i øvrigt være maks. 12 elever på et hold. Store hold på 20-25 elever giver ofte udfordringer for mange elever, da der ikke er tid til spørgsmål og dialog omkring det forholdsvise svære teoristof.

Vi bruger naturligvis helt opdaterede materialer og prøver.

Bilkørsel i Svendborg

Undervisningen i den pædagogiske køreskole er bygget op med skiftevis teori og kørsel. Køretimerne tilrettelægges, så de så vidt muligt ikke griber ind i den uddannelse eller andet, som eleverne har ved siden af køreuddannelsen – du skal med andre ord helst ikke være nødt til at udeblive fra skole eller arbejde for at køre bil. Mange af køretimerne finder i øvrigt sted i Svendborg, hvor vi er beriget med mange gode udfordringer – udfordringer der er med til at gøre dig til en bedre bilist i trafikken.

Der er ikke undervisning følgende dage

D. 1. januar
Uge 28, 29 og 30 – Sommerferie
D. 23. + 24. og 31. december

HUSK, du kan tidligst starte på køreskole, når du er 16 år og ni måneder.

Der er følgende holdstart i kommende år

• Torsdag d. 6. juni 24 (9 pladser tilbage)
  • Mandag d. 5. august 24 (5 pladser tilbage)
  • Torsdag d. 3. oktober 24 (11 pladser tilbage)
  • Mandag d. 2. december 24 (11 pladser tilbage)

Kontakt Den pædagogiske køreskole

Kontakt mig gerne for mere info. Udfyld formularen nedenfor, eller send mig en mail på: maxel5700@gmail.com hvis du gerne vil tilmeldes et af mine hold, hvor du skriver dit fulde navn, alder, mobilnr., og hvilket hold du gerne vil tilmeldes. Tak.

Mvh Michael